Biuletyn Informacji Publicznej
StartZadaj pytanieeKartkiStara strona Szukaj
Wiadomości z Polski   |   Wiadomości ze Świata   |   Rozkład PKP   |   Rozkład PKS   |   Rozkład LOT   |   Kursy walut   |   Giełda   |   Lotto   |   Pogoda   |   
WiadomościArchiwum wiadomościOgłoszenia i komunikatyZNANI DZIERZGONIANIEInformacje ogólnePlan miastaAtrakcje turystycznePlan gminyHistoria DzierzgoniaRowerowy Szlak Zamków PowiślaHerb DzierzgoniaBaza noclegowaSzlak Zamków GotyckichOcalić Narodową Spuściznę - Kapliczki PrzydrożneSzlaki rowerowe w okolicach DzierzgoniaGimnazjumZespół Szkół im. Cypriana Kamila Norwida w DzierzgoniuSzkoła Podstawowa im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w DzierzgoniuSzkoła Podstawowa im. św. Wojciecha w BągarcieSzkoła Podstawowa w BrukuTęczowe Przedszkole w DzierzgoniuDzierzgoński Ośrodek KulturyZdjęciaWładze gminyInformacja z międzysesyjnej pracy Burmistrza DzierzgoniaReferat FinansowyReferat OrganizacyjnyReferat Techniczno-InwestycyjnyInformacja z międzysesyjnej pracy Burmistrza Dzierzgonia 2016Referat ds. Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony ŚrodowiskaUrząd Stanu Cywilnego/ stanowisko ds. działalności gospodarczejReferat Spraw Społecznych, Obywatelskich, Oświaty, Kultury i ZdrowiaTelefony kontaktoweDane teleadresoweSkład Rady MiejskiejOgłoszenia o sesjachOgłoszenia i sprawozdaniaTerminy dotyczące opłat i podatkówPoradnik klientaZamówienia publiczneEuropejski Fundusz SpołecznyProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013Regionalny Program OperacyjnyNorweski Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru GospodarczegoAzbestHarmonogram usług wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy DzierzgońUchwałyPodmioty odpowiedzialne za odbiór odpadów z terenu Gminy DzierzgońDruki do pobraniaPUNKT SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW (PSZOK)Osiągnięte poziomy recyklinguMiejsca zagospodarowania odpadówAnaliza stanu gospodarki odpadami komunalnymiRejestr Działalności RegulowanejI „ABC o azbeście”II „Azbestowe archiwum”Godziny otwarcia centrum sportowo rekreacyjnegoGodziny otwarcia boiska ORLIKPodstawowe InformacjePodmiotyAktualnościHistoria regionuKontakt

Referat Organizacyjny

Referat Organizacyjny:


Kierownik:  Alicja Podlewska 

tel. 0552762501,
e-mail: sekretarz@dzierzgon.pl

 

Do zadań Referatu Organizacyjnego należy:
1. Zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu, realizacja zadań wynikających z funkcji Burmistrza jako organu wykonawczego Gminy, prowadzenie całości spraw związanych z obsługą Urzędu w zakresie zapewnienia materiałowo - technicznych warunków pracy Urzędu oraz utrzymania prawidłowego jego stanu technicznego, a w szczególności:

A. W zakresie organizacji administracyjno - gospodarczej, kancelaryjno - technicznej funkcjonowania Urzędu oraz spraw kadrowych pracowników:
1) opracowywanie projektów statutu i regulaminów oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
2) koordynacja działalności komórek organizacyjnych w zakresie określonym przez Kierownictwo Urzędu,
3) nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie,
4) prowadzenie rejestru wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
5) prowadzenie rejestru przesyłek specjalnego rodzaju,
6) prowadzenie ewidencji zasobu bibliotecznego i oprogramowania komputerowego Urzędu,
7) obsługa sekretariatu Burmistrza i Sekretarza,
8) przygotowywanie oraz techniczna obsługa spotkań z udziałem Kierownictwa Urzędu,
9) prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
10) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
11) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
12) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Gminy,
13) prowadzenie książki kontroli i dokumentacji z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej,
14) prowadzenie zbioru oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi,
15) prowadzenie zbioru oświadczeń odpowiedzialności materialnej pracowników,
16) nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym w celu merytorycznego rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi,
17) prowadzenie spraw kadrowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
18) prowadzenie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników Urzędu oraz pracowników zatrudnionych w systemie robót publicznych, interwencyjnych, stażystów i absolwentów oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem tych pracowników,
19) realizowanie zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg, wniosków i postulatów mieszkańców,
20) prowadzenie prac związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej prawidłowego przeprowadzenia:
a) wyborów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, posłów do Sejmu i senatorów do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej,
b) wyborów do Parlamentu Europejskiego,
c) wyborów samorządowych,
d) referendum ogólnokrajowego lub gminnego,
e) spisów gminnych i ogólnokrajowych.
21) zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej, ewidencja korespondencji wpływającej do Urzędu, ewidencja przesyłek specjalnego rodzaju,
22) zapewnienie łączności telefonicznej, faksowej i elektronicznej,
23) prowadzenie spraw związanych z zarządem i utrzymaniem budynku administracyjnego zajmowanego przez Urząd,
24) zapewnienie utrzymania czystości w obiekcie, dbałość o ich estetykę i wizualizację,
25) prowadzenie zaopatrzenia materiałowego na cele administracyjne, w tym zakup inwentarza ruchomego, materiałów i maszyn biurowych, ich remonty i konserwacja oraz materiałów biurowych,
26) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
27) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem samochodów będących własnością Gminy,
28) zarządzanie siecią telefoniczną i informatyczną Urzędu oraz systemem alarmowym,
29) udział w komisjach inwentaryzacyjnych powołanych do przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie, 30) potwierdzanie za zgodność odpisu z oryginałem,
31) prowadzenie archiwum zakładowego.

B. W zakresie obsługi Rady Miejskiej :
1) obsługa organizacyjna i kancelaryjna Rady oraz komisji Rady, w tym:
a) organizacyjne przygotowanie sesji Rady oraz posiedzeń komisji,
b) opracowywanie materiałów, w tym protokołów, z obrad sesji Rady i posiedzeń komisji,
c) przekazywanie jednostkom organizacyjnym Gminy, kierownikom komórek organizacyjnych oraz samodzielnym pracownikom uchwał do realizacji,
d) przesyłanie uchwał Rady organom nadzoru, a także do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego,
e) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
f) prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków zgłoszonych przez radnych,
g) prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,
h) organizowanie szkoleń radnym.
2) przekazywanie radnym (sołtysom, przewodniczącym zarządów osiedli) materiałów będących przedmiotem obrad sesji Rady i posiedzeń komisji,
3) opracowywanie zgodnie z wytycznymi Przewodniczącego Rady i Przewodniczących komisji projektów planów pracy Rady i komisji,
4) obsługa organizacyjna i kancelaryjna Przewodniczącego Rady i jego zastępców,
5) obsługa administracyjna jednostek pomocniczych Gminy we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami,
6) gromadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do powszechnego wglądu,
7) ogłaszanie przepisów gminnych wydawanych przez Radę,
8) organizowanie obsługi narad zwoływanych przez Przewodniczącego Rady,
9) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów ławników do sądów powszechnych,
10) prowadzenie spraw związanych z nadaniem tytułów honorowych i odznak osobom szczególnie zasłużonym dla Gminy,
11) przekazywanie Burmistrzowi uchwał Rady, interpelacji, wniosków radnych .

C. W zakresie obsługi informatycznej:
1) nadzór nad funkcjonowaniem sieci informatycznej w Urzędzie,
2) nadzór nad eksploatacją komputerów, drukarek, skanerów, serwera,
3) planowanie i bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego,
4) szkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego,
5) montaż i demontaż sprzętu komputerowego oraz ustalanie jego konfiguracji,
6) instalowanie oprogramowania,
7) wymiana danych z innymi bankami danych,
8) tworzenie kopii bezpieczeństwa danych,
9) prowadzenie ewidencji oprogramowań komputerowych,
10) analizowanie stanu i przygotowanie wniosków w sprawie wyposażenia Urzędu w sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
11) komputerowe składanie informatora samorządowego i przekazywanie na nośniku elektronicznym lub pocztą elektroniczną do drukarni,
12) redakcja strony internetowej Urzędu i Biuletynu Informacji Publicznej,
13) obsługa informatyczna wyborów i spisów.  

W górę
Wiadomości
29-04-2017
Uwaga mieszkańcy!
Niestety że względu na pogodę dzisiejsze otwarcie placu rekreacyjno-sportowego na ul. Wojska Polskiego zostało przeniesione na inny termin. Taka decyzja została podjęta ze względu na bezpieczeństwo dzieci. Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy na kolejne dni majówki w Dzierzgoniu!
czytaj więcej...
28-04-2017
Akcja posesja
Drodzy Mieszkańcy!W związku z licznymi zgłoszeniami od Policji, Straży Pożarnej i Zespołów Ratownictwa Medycznego dotyczącymi złego lub braku oznakowania nieruchomości numerem porządkowym, Burmistrz Dzierzgonia w trosce o zapewnienie jak najskuteczniejszej reakcji służb ratunkowych ponawia akcję Straży Miejskiej, która w asyście Policji i pracownika Urzędu Miejskiego podejmie działania w kierunku wykrycia oraz ukarania karą grzywny zgodnie z art. 64 Kodeksu Wykroczeń właścicieli, administratorów, dozorców, użytkowników posesji, którzy nie dopełnili obowiązku umieszczenia w odpowiednim miejscu, albo nie utrzymali w należytym stanie tabliczki z numerem porządkowym nieruchomości.Straż Miejska w Dzierzgoniu informuje również, że od maja na terenie Miasta i Gminy Dzierzgoń zostaną przeprowadzane kontrole miejsc publicznych oraz terenów posesji prywatnych pod kątem utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości. Zgodnie z art. 5 Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz art. 117 Kodeks Wykroczeń.Za oba powyższe wykroczenia grozi kara grzywny w kwocie 100 zł.
czytaj więcej...
28-04-2017
Grafik funkcjonowania ZGKIM i RPWiK
Przedstawiamy grafik funkcjonowania RPWiK i ZGKiM podczas majówki.
czytaj więcej...
28-04-2017
Podziękowania MOPS
Dyrektor Miejskiego Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu wraz z pracownikami składają serdeczne podziękowania uczniom Gimnazjum im. Jana Pawła II – członkom Klubu Młodzieżowych Wolontariuszy oraz ich opiekunowi Panu Dariuszowi Browarczykowi za przeprowadzenie w dniu 01.04.2017 r. po raz 24 Świątecznej Zbiórce Żywności „Wielkanocny Dar Serca”. Dzięki bezinteresownej pracy wolontariuszy, a także dzięki ofiarności mieszkańców zebrano ok. 200 kg artykułów spożywczych, które zostały przekazane osobom potrzebującym. Szczególne słowa uznania i wdzięczności za okazaną pomoc oraz za umożliwienie przeprowadzenia akcji kierujemy do kierownictwa i personelu sklepów: „Lewiatan” i „Dino”. Serdeczne podziękowania kierujemy do niezawodnych darczyńców, którzy nie pozostali obojętni wobec osób potrzebujących pomocy i przyłączyli się do naszej akcji.  
czytaj więcej...
26-04-2017
Nieczynny plac zabaw
Informujemy, że ze względu na zły stan techniczny urządzeń na placu zabaw na ulicy Zawadzkiego Gmina Dzierzgoń podjęła decyzję o jego likwidacji. Urządzenia nie nadawały się do dalszego użytkowania przez dzieci. To trudna decyzja, lecz działania takie były konieczne, aby nikomu niestała się krzywda. Gmina planuje ponowne zagospodarowaniem tego terenu pod miejsce rekreacyjne. Tym samym zapraszamy Państwa do korzystania z Placu zabaw NIVEA na pl. Kościuszki oraz na otwarcie placu rekreacyjno-sportowego na ul. Wojska Polskiego, które odbędzie się w sobotę (29.04) o godz. 14:00.
czytaj więcej...

Kalendarz

Fotogaleria

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copytright © 2008 Gmina Dzierzgoń. Wszelkie prawa zastrzeżone. Licznik odwiedzin: 1147754
webmasters: K.S. & S.R.